21 Eylül 2006

BİR FİLM ve ARDINDAN GÖZDEN GEÇİRİLENLER


Bir film izledim geçenlerde... Good Will Hunting...Aslında epey eski bir film. Ama etkilendiğimi belirtmeliyim. Sanırım "hayatıma yön verenler" listesini güncellemem gerekecek bu filmden sonra. Filmin konusunu uzun uzun anlatmak istemiyorum. Tipik bir Robin Williams filmi. Muhtemelen izlediniz ve biliyorsunuzdur varsayıyorum. Zaten beni etkisi altına alan konu değildi.

Skaylar ve Will'in ilişkisiydi etkileyen. Özellikle Skylar ve onun ışığı...Bu Skylar epey tanıdık geldi bana nedense...Çılgın, çocuksu,masum ve sıradışı bir kız...

Bu noktaya biraz da güzel dostum Me. 'in yönlendirmesiyle yoğunlaştım. Zaten üzerinde epey de kritik yaptık.

Filmi izledim ve ertesi sabah işe giderken uzuuun otobüs yolu boyunca biraz geçmişe döndüm. Yaşadıklarıma, hayallerime, elime geçenlere, benden kopup gidenlere...

Kafam karıştı sonra. Zaten uyuyakalmışım otobüste...

Bir sonuca varamadım tam olarak. Belki başka bir zaman...

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder